Premium Effectiviteit / 17 MEI 2025, 20:31:43 Dave Frauenfelder (KPN) geëerd met CMO Pencil in New York De topmarketeer mocht de prestigieuze prijs vrijdagavond in ontvangst nemen.
Premium Craft / 16 MEI 2025, 11:45:10 Patta en Mentrum belichten psychische kwetsbaarheid met 'De rugzak van Amsterdam' De campagne komt uit de koker van bureaus N=5 en Howdy.
Premium Campagnes / 16 MEI 2025, 11:41:16 Albert Heijn trapt zomer af met levensliedlegende Corry Konings, campkoning Bram Krikke en een knipoog naar Whigfield Voor de social first campagne werkt Albert Heijn samen met een groep content creators die laten zien wat ‘Lekker Weekend’ voor hen betekent.
Premium Campagnes / 16 MEI 2025, 07:46:35 Esprix Awards: goud voor Albert Heijn, KPN, BOB en ALS Nederland Er zijn in totaal 32 prijzen uitgereikt.
Premium Campagnes / 15 MEI 2025, 07:03:33 Kick-off campagne nieuwe ASN Bank: 'Nu al zin in morgen' Het eerste werk van Alfred voor de 'nieuwe' bank is de aanloop naar de merkcampagne die vanaf de zomer start.
Partnerbijdrage / 14 MEI 2025, 10:42:49 60 Jaar Ster: Hoe reclame ons collectieve geheugen vormde 60 jaar reclame: van productpromotie tot verhalen die raken, ontroeren en ons een spiegel voorhouden. Ontdek de trends per periode.
Premium Campagnes / 14 MEI 2025, 09:48:59 Van de nieuwe campagne van taxi- en stepjesservice Bolt word je gillend gelukkig Je hebt de hel die autorijden (en bezitten) heet – en je hebt de keuze voor een multimodale mobiliteitsoplosser.
Premium Effectiviteit / 13 MEI 2025, 21:33:48 'De meeste marketeers zitten muur- en muurvast' Creative Gym helpt bedrijven creatiever te worden. En dat is nodig, vinden oprichters Dinesh Sonak, David Snellenberg en Mervyn ten Dam.
Premium Bureaus / 13 MEI 2025, 10:45:58 Het PR Bureau wint pitch Mentos voor sterkere merkpositionering Benelux Bureau ontwikkelt 360-graden campagne rond nieuwe Mentos Discovery 14 Flavours.
Premium Campagnes / 13 MEI 2025, 10:17:08 De hongerige 'office misfits' van Domino's en meer campagnes Ook Het Parool, De Vegetarische Slager, het Wereldmuseum, Kellogg's en het ministerie van Volksgezondheid spelen zichzelf in de kijker.
Campagnes / 12 MEI 2025, 12:17:24 Wervingscampagne Defensie slaagt erin beeld te kantelen van krijgsmacht naar carrièrekans CAMPAGNEPRAAT | Bol & Krouwel zijn het eens: deze campagne brengt Defensie dichterbij de burger.
Premium Campagnes / 9 MEI 2025, 15:03:15 Transavia profileert zich als werkgever in campagne Uitgesproken Leuk De campagne wordt niet alleen in Nederland uitgerold, maar ook in andere Europese landen.
Contentmarketing / 9 MEI 2025, 12:20:14 E-bike Friesland trapt af met realityshow 'Ex op de Fiets' en kijkers willen meer Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Premium Campagnes / 9 MEI 2025, 08:36:07 Kamado Joe verklaart BBQ-seizoen voor geopend met 'witte rook'-inhaakcampagne Enkele minuten nadat de nieuwe Paus was gekozen, stond de outdoorcampagne live. Het idee komt uit de koker van bureau Fightclub.
Premium Campagnes / 7 MEI 2025, 11:24:22 Defensie-campagne laat zien dat er voor iedereen een rol is Van een AR-toepassing tot een Snapchat-lens om virtueel uniformen kunnen passen.
Merkstrategie / 6 MEI 2025, 15:53:34 Merken op social steeds minder braaf, 'merkenbeef' werkt In deze tweede editie van Boomerang FT. Culture gaat het team dieper in op twee virals: merkenbeef en AI box-dolls.
Campagnes / 6 MEI 2025, 13:12:55 De Hypotheker geeft starter weer zelfvertrouwen en kiest daarmee een goede richting CAMPAGNEPRAAT | Een dikke voldoende van het panel. De campagne houdt vast aan wat goed is (Jazeker!) en maakt een paar nieuwe keuzes.
Premium Campagnes / 6 MEI 2025, 07:00:00 Dit zijn de eerste kwartaalwinnaars van de Gouden Loeki 2025 Hotel L'Amour leidt het bureauklassement met twee nominaties voor Jumbo.
Premium Campagnes / 2 MEI 2025, 11:15:21 Nieuwe Loetje-campagne haalt oud sentiment naar boven – maar is het nog wel 100% Loetje? Van uitgesnauwd worden tot multichannel storytelling: hoe biefstuktempel Loetje naast Blue Band ook zijn ziel verloor.
Partnerbijdrage / 1 MEI 2025, 12:39:18 Ziemi: Online impact met banners op NOS.nl Ziemi bereikte 3,2 miljoen impressies met een opvallende fietsveiligheidscampagne via banners op NOS.nl.