Olaf van Gerwen deelt maandelijks het opmerkelijkste werk in food & drinks uit het buitenland waar hij doorgaans niets mee te maken heeft.
Persuade tekende wederom voor concept en creatie.
Campagne van KPN en Dentsu Creative grote winnaar bij Effie Awards Europe.
Ook Jumbo valt in de smaak. Aldi weet niet te overtuigen. Van de niet-supermarkten gooit Hema hoge ogen.
Klanten van geselecteerde Etos-winkels kunnen de VR-bril opzetten voor advies rondom cadeaus en hoe je jezelf niet voorbij loopt.
Social listening pur sang: HEMA nam een idee van een TikTok-volger over en ‘slayde’ de campagne als een baas.
En van de 'Whamster' van Albert Heijn tot de 'kerstfixers' van Bol: bekijk ze hier allemaal.
CAMPAGNEPRAAT | De balkoncriticasters zijn te spreken over de kerstcommercial van Jumbo, maar ook Albert Heijn krijgt een pluim.
Het verhaal draait om Tom die een helpende hand uitsteekt naar zijn oudere buurvrouw. Maar dan moet hondje Dibbes wel meewerken.