PR / 7 NOVEMBER 2025, 13:00:00 Albert Heijn troost ontevreden VTWonen-stel met huis dat ze wél kunnen waarderenHet meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Premium Media / 7 NOVEMBER 2025, 11:00:00 Talpa-onderzoek concludeert: radio vergroot herkenbaarheid van soundlogo’sRadiocampagnes versterken volgens het onderzoek de herkenbaarheid én verkleinen de kans dat luisteraars merken door elkaar halen.
Premium Media / 6 NOVEMBER 2025, 17:09:29 WPP Media presenteert nieuwe organisatie en ziet ‘ongekende mogelijkheden’Een nieuwe naam en een nieuwe organisatie. WPP Media presenteerde tijdens This Year Next Year zijn eigen ‘futureproof’ constellatie.
Media / 6 NOVEMBER 2025, 14:13:26 Trending deze week: waarom iedereen bij ‘Group 7’ wil horenEen simpel idee dat uitgroeide tot een wereldwijde TikTok-trend.
Premium Media / 5 NOVEMBER 2025, 16:49:11 Mino's Imperium grote winnaar BNR Dutch Podcast Awards 2025De podcast over Mino Railoa was absoluut de beste bij de Dutch Podcast Awards. En jullie moeten ook lachen om Richard en Fred?
Premium Media / 5 NOVEMBER 2025, 16:32:09 Radio Veronica blijft stijgen, ook winst marktleider QmusicRadio 538 ziet het marktaandeel dalen bij de luistercijfers van oktober.
Partnerbijdrage / 4 NOVEMBER 2025, 15:45:00 Campagne in november voor feestdageninkopen van decemberHet is net november, maar de inkoopdrukte voor de feestdagen is al begonnen. Des te belangrijker voor jouw merk om nu zichtbaar te zijn.
Media / 4 NOVEMBER 2025, 13:00:00 'Snippets zijn belangrijker dan de videocontent zelf'In De Boardroom gaan Ronald ter Voert en Bert Hagendoorn in gesprek met Kaja Wolffers (Amazon Prime Video) en Daan Unger (Lumiq).
Media / 3 NOVEMBER 2025, 16:16:41 In memoriam Petra Schuttel: persoonlijkheid met passie voor publishing Voormalig uitgever en wetenschapper in sponsored magazines Petra Schuttel (62) overleden.
Media / 3 NOVEMBER 2025, 11:37:31 Podcast voor de Week: Het mysterie van de boze mensenMarvin Jacobs van Airborne Network selecteert een nieuwe podcastserie waarmee je de week vooruit kunt.
Premium Media / 3 NOVEMBER 2025, 09:00:00 Criteria Amma Awards 2026 nu al beschikbaarInzendproces transparanter en meer voorbereidingstijd.
Premium Media / 3 NOVEMBER 2025, 08:30:00 Ad Alliance breidt advertentievormen uit binnen SAVOD-platformPauze Ad nu ook beschikbaar op HBO Max, Dynamic Ad Replacement (DAR) en Play Ident geïntroduceerd bij Videoland.
PR / 31 OKTOBER 2025, 13:40:04 13 geestige inhakers op Halloween die merken tevoorschijn hebben getoverdHet meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Premium Media / 31 OKTOBER 2025, 09:12:42 Netflix onderzoekt bod op onderdelen Warner Bros. DiscoveryMeerdere partijen geïnteresseerd in overname.
Premium Media / 30 OKTOBER 2025, 15:19:27 Bauer Media Outdoor introduceert nieuw retailmedia-format Supr Spot Format dat merken direct bij de ingang van de supermarkt zichtbaar maakt.
Premium Bureaus / 28 OKTOBER 2025, 19:04:55 Bol schrijft bureaupitch uit, Dept verdedigt accountBol en Dept werken al zeven jaar samen. Naar verluidt zitten ook TBWA en Ace in de pitch.
Premium Media / 28 OKTOBER 2025, 07:00:00 DPG Media integreert brand lift-technologie van Brand Metrics in Ad Manager-platformMet deze integratie kunnen merken het effect van hun campagnes meten op verschillende merkdoelstellingen.
Partnerbijdrage / 27 OKTOBER 2025, 15:06:54 Google’s AI Mode is er: wat dit betekent voor marketeersAI Mode verandert hoe mensen zoeken en hoe merken gevonden worden. Google legt uit wat dit betekent voor marketing, SEO en advertenties.
Partnerbijdrage / 27 OKTOBER 2025, 10:25:03 Top 5 learnings over Employer Branding onder studentenWeinig organisaties investeren structureel in verjonging, terwijl zichtbaarheid onder studenten winst oplevert.
Media / 27 OKTOBER 2025, 10:00:00 'AI dwingt marketeer terug naar basis’In De Boardroom gaan Ronald ter Voert en Bert Hagendoorn in gesprek met Dolly van den Akker (McDonald's) en Herman de Vries (Hypersolid).