Accenture Interactive lijft creatief team Nick Maas en Leo van Oss van DDB in

Lidewij Baneke zet daarnaast haar interim-functie om in een vaste. Ze gaat het onderdeel brand & concepts verder uitbreiden.

Beeld uit video Accenture Interactive

Accenture Interactive heeft zijn creatieve capaciteit uitgebouwd met Nick Maas en Leo van Oss. Het  duo was de afgelopen vier jaar werkzaam bij DDB Unlimited. Daar maakten ze prijswinnend werk voor KLM, Unox en Nationale Nederlanden en Centraal Beheer, waarvoor ze met de Car Commercial To Go twee zilveren SpinAwards en één gouden binnenhaalden.

Maas en Van Oss werken al sinds hun studie aan onder andere de Willem de Kooning Academie samen en vonden naar eigen zeggen ‘ideeën die beter worden door nieuwe technologieën’ altijd al het spannendst.

Nick Maas: ‘Wanneer er dan een bureau aanklopt dat draait om technologie en creativiteit, en ook extreem veel specialisten in huis heeft om dat allemaal goed te doen, dan is de keuze snel gemaakt.’

'Experience architect'

Ook Lidewij Baneke heeft zich aan Accenture Interactive Amsterdam verbonden. Ze werkte er al sinds april als interim client & business director.

Baneke  heeft nu als zogenoemde ‘experience architect’ van het bureau de taak om het onderdeel brand & concepts verder uit te breiden. Ook coordineert ze de inzet van creativiteit, data en technologie.

Bij Accenture Interactive is Baneke herenigd met creatief directors Martijn van Marle en Peter van Rij, met wie ze in het verleden intensief samenwerkte bij TBWA/Neboko voor Albert Heijn.

Baneke werkte verder ook voor Publicis, N=5 en FHV/BBDO en werd ze in 2014 commercieel directeur bij Pip Studio.
 

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie