Beiersdorf kiest Dept voor digitaal partnerschap

Moederbedrijf van onder andere Nivea, Labello en Hansaplast  kiest voor Dept als digitale partner.

Dept

Na een intensief pitchtraject heeft Beiersdorf gekozen voor Dept als haar nieuwe digitale bureau voor Nederland. Dept gaat aan de slag met de digitale strategie, social, eCRM, online sites en analytics. Daarnaast gaat het bureau samen met de bestaande partnerbureaus aan de slag om activaties en productintroducties voor de merken te ontwikkelen. Ivo Wesemann, head of marketing bij Beiersdorf Nederland: 'Dept heeft laten zien ijzersterk te zijn in het bouwen van een geïntegreerde digitale strategie, waarbij creativiteit in executie en een effectief samenwerkingsproces cruciaal zijn. We kijken er naar uit om samen te gaan werken en onze merken op digitaal vlak verder te laten groeien.'

Het partnership is op 1 juni gestart en het eerste digitale werk verschijnt binnenkort.



 

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie