Het PR Bureau aan de slag voor podcastbedrijf Podimo

Ook Iglo en BridgeFund gaan met HPB in zee.

Afbeelding: Podimo

Het PR Bureau is aan de slag gegaan voor Podimo, het bedrijf achter de Deense podcast-app, dat vier weken geleden Dag en Nacht Media overnam, Nederlands grootste podcasthuis

Podimo is sinds 15 april beschikbaar in Nederland en werkt volgens een abonnementsmodel. Abonnees krijgen voor 5 euro exclusief toegang tot de best beluisterde podcasts van Nederland waaronder Man man man, de podcast van o.a. Domien Verschuuren en Zelfspodcast van Sander Schimmelpenninck & Jaap Reesema. 

HPB heeft  Podimo begeleid naar de Nederlandse launch en blijft de podcast-app ondersteunen rond alle pr- en communicatievraagstukken gericht op de Nederlandse markt.

Iglo en BridgeFund

Naast Podimo heeft HPB ook Iglo en BridgeFund als accounts binnengehaald. Het staat diepvriesmerk Iglo bij in een thought-leadershiptraject, waar de focus ligt op de (her)waardering van een duurzaam diepvriessegment bij consumenten en media.

Voor BridgeFund, een oline platform dat ondernemers die willen lenen en ondernemers die willen beleggen bij elkaar brengt, doet Het PR Bureau de pr- en communicatiestrategie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie