Intersport brengt social media onder bij Wannahaves

Het bureau gaat onder andere concepten en campagnes opzetten voor de Football- en Training-accounts van de sportzaak.

Intersport kiest Wannahaves als nieuw wereldwijd bureau voor de social media. Het bureau zal zich bezighouden met het opstellen van strategieën voor de social media. Verder zullen concepten en campagnes worden ontwikkeld voor de specifiekere accounts van Intersport, namelijk Football en Training.

Voor de lancering van het kanaal Intersportfootball sloeg Wannahaves de handen ineen met FC Barcelona-voetballer Malcom. In drie dagen tijd werden 30.000 volgers binnengehaald. Het totaal aantal volgers voor het voetbalkanaal van Intersport bedraagt nu ruim 200.000.

‘Voor Intersport is de samenwerking met Wannahaves een perfecte match’, vertelt Christoph Frechen, general manager marketing van Intersport International. ‘We kijken ernaar uit om meer disruptieve campagnes op te zetten en de unieke interactie met voetbalfans, trainingsliefhebbers en Intersport uit te breiden.’

Danny Cortenraede, managing director van Wannahaves: ‘Samen met Intersport en ons platform 433 kunnen we de relaties met grote sportmerken als Nike, Puma en adidas gebruiken om campagnes te realiseren die aansluiten bij de doelgroep en hun meest gebruikte platform.’

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie