Auping laat met campagne zien dat er in bed meer gebeurt dan alleen slapen

Het is een plek die mensen met elkaar verbindt.

De beddenfabrikant Auping start de campagne ‘Auping. Met liefde’. Met de video wil het een nieuwe emotionele lading aan het merk geven door te laten zien dat Auping mensen bij elkaar brengt.

De campagne vertelt meerdere verhalen van mensen in de slaapkamer, waaronder die van een ouder stel, moeder en zoon, en twee vriendinnen. De handaanrakingen in de video symboliseren dat Auping mensen met elkaar verbindt.  

Auping
Auping

Deze invalshoek is gekozen omdat het slapen op een Auping voor liefde en rust zorgt, legt Ine Stultjens, manager marketing communication bij Auping, uit. Op deze manier zorgt Auping voor bijzondere, persoonlijke en liefdevolle momenten die iedereen nodig heeft in zijn of haar drukke bestaan.’

De campagne heeft een andere invalshoek dan de voorgaande video’s. Eerder heeft het merk de multichannel campagne ‘Waar val jij op’ gelanceerd. Deze lag in verlengde van de app ‘Better Days’ waarmee consumenten inzicht krijgen in welk matras het best bij hem of haar past.

Ook heeft het beddenmerk de campagne ‘Sponsor van de rust’ opgezet ten tijde van de Olympische Zomerspelen in Rio. Als officiële partner van de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond wilde het letterlijk een bijdrage leveren aan betere prestaties van de topsporters. Beide campagnes zijn bedacht door reclamebureau Brand New Telly.

Auping
Auping

De ‘Auping. Met liefde’-campagne is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Buutvrij, productiemaatschappij DPPLR, mediabureau Mindshare en social mediabureau Your Social. En de films worden uitgerold op televisie, bioscoop, print en online.

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Claartje
Ik slaap al jaren op een Auping bed als kinderloze singel en ik erger me dood aan de gelukkige en ongelukkige stelletjes en al dat “lieve” gedoe in jullie reclame!

Had er op z’n minst een beeld bijgedaan van een tevreden singel met een boekje of krantje or what ever. Was wel zo doordacht en sociaal geweest!

In de toekomst zal ik, door jullie stereotiepe reclame, never nooit meer een Auping matras aanschaffen!!

Ik neem aan dat ik echt niet de enige singel ben die er zo overdenkt.
Sterker nog...aangezien er steeds meer singels in Nederland wonen... succes d’r mee!
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Sofie
Ben het helemaal met je eens, Claartje! Er zijn ook zat mensen waar nooit iets anders gebeurt in de slaapkamer dan slapen. Dat kwetst mensen die er niet voor hebben gekozen om single te zijn. Zeker nu die reclame waarin mensen gewoon seks hebben. Ik vind het echt niet kunnen. Stop hiermee!
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Shirley Jacobs
Amping reclame makers, jullie zijn vergeten even te checken hoe dit filmpje binnen komt bij misbruikslachtoffers, vooral het beeld en geluid van het huilend kindje dat om mama roept. Je zult maar gezellig veilig thuis op de bank of in de bioscoop naar een onschuldige film kijken en krijg je dit opeens voor je kiezen. Herbeleving eerste klas, en dit is echt niet na een bakje koffie zo weer opgelost, maar ettert (als je geluk hebt) meerdere dagen door, en de tv aanzetten of weer gezellig naar de bioscoop gaan zit er weer een hele tijd niet meer in.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie