De beddenfabrikant Auping start de campagne ‘Auping. Met liefde’. Met de video wil het een nieuwe emotionele lading aan het merk geven door te laten zien dat Auping mensen bij elkaar brengt.
De campagne vertelt meerdere verhalen van mensen in de slaapkamer, waaronder die van een ouder stel, moeder en zoon, en twee vriendinnen. De handaanrakingen in de video symboliseren dat Auping mensen met elkaar verbindt.
Deze invalshoek is gekozen omdat het slapen op een Auping voor liefde en rust zorgt, legt Ine Stultjens, manager marketing communication bij Auping, uit. ‘Op deze manier zorgt Auping voor bijzondere, persoonlijke en liefdevolle momenten die iedereen nodig heeft in zijn of haar drukke bestaan.’
De campagne heeft een andere invalshoek dan de voorgaande video’s. Eerder heeft het merk de multichannel campagne ‘Waar val jij op’ gelanceerd. Deze lag in verlengde van de app ‘Better Days’ waarmee consumenten inzicht krijgen in welk matras het best bij hem of haar past.
Ook heeft het beddenmerk de campagne ‘Sponsor van de rust’ opgezet ten tijde van de Olympische Zomerspelen in Rio. Als officiële partner van de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond wilde het letterlijk een bijdrage leveren aan betere prestaties van de topsporters. Beide campagnes zijn bedacht door reclamebureau Brand New Telly.
De ‘Auping. Met liefde’-campagne is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Buutvrij, productiemaatschappij DPPLR, mediabureau Mindshare en social mediabureau Your Social. En de films worden uitgerold op televisie, bioscoop, print en online.
Had er op z’n minst een beeld bijgedaan van een tevreden singel met een boekje of krantje or what ever. Was wel zo doordacht en sociaal geweest!
In de toekomst zal ik, door jullie stereotiepe reclame, never nooit meer een Auping matras aanschaffen!!
Ik neem aan dat ik echt niet de enige singel ben die er zo overdenkt.
Sterker nog...aangezien er steeds meer singels in Nederland wonen... succes d’r mee!