Premium

Snackable Content Awards: dit zijn de mooiste creaties voor social media

De winnaars van de Snackable Content Awards zijn bekend. Dit is een overzicht van het opvallendste werk.

De ‘Snackable Content Awards’ zijn prijzen voor de beste content op social media. Meer dan 300 deelnemers uit 34 verschillende landen hebben hun werk ingestuurd. 37 contentmakers zijn in de prijzen gevallen. Dit is een overzicht van het meest opvallende werk.

Content moet tegenwoordig kort en impactvol zijn. Daarom organiseert ‘The Source’, een socialmediabureau uit Parijs, deze prijsuitreiking. Het is de eerste awardshow voor kleine commercials op social media. ‘Het doel is om nieuwe creatieve gebieden te ontdekken en belonen’, zegt Fabien Gagnot, oprichter en creatief directeur bij The Source. ‘Het aantal inzendingen laat zien dat korte content een serieuze vorm van reclame is geworden.’

Best Creator of the Year

Videomaker Ani Acopian uit LA is uitgeroepen tot ‘Best Creator of the Year’. Haar werk is eerder in de prijzen gevallen bij onder andere Shorty Awards, GIPHY Film Festival, Tribeca Film Festival en The Future of StoryTelling. Ze heeft content gemaakt voor opdrachtgevers als Red Bull, DJI en Chipotle (te zien hieronder). 

Dit zijn andere opvallende creaties die in de prijzen zijn gevallen. Helaas zit er geen werk van Hollandse bodem tussen. 

Categorie: Beverage| Klant: Eristoff | Prijs: Silver | Artiest: Tee Ken Ng (Australië)
Categorie: Hi-Tech | Klant: CrazyBaby |Prijs: Bronze | Artiest: Mario (Engeland)
Categorie: Fashion| Klant: Fendi |Prijs: Goud| Studio: Skypie (Amerika)
Categorie: 3D&Motion|Prijs: Silver | Artiest: Alessio De Vecchi (Japan)
Categorie: Paper Art|Klant: Starbucks |Prijs: Gold| Bureau: Manning Gottlieb (Engeland)

Meer werk zien? Klik hier

premium

Registreer en probeer 1 maand gratis

Om dit artikel te kunnen lezen heb je een Premium account nodig. Registreer nu en probeer de eerste maand gratis.

Probeer 1 maand gratis Abonneer direct

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie