Campagne 'Wat als het lukt' moet verandering in denken en doen aanjagen

PreZero streeft naar een samenleving zonder afval. Wat als dat lukt...

Wereld zonder afval
Wereld zonder afval

PreZero is een internationaal bedrijf in afval- en recyclingmanagement dat tot de overname door foodretailer Schwarz Group een jaar geleden, bij veel mensen bekend stond als SUEZ. 'In de afgelopen periode hebben we ons gericht op onze rebranding. Nu is het tijd om ons nieuwe geluid te laten horen en dat doen we met deze campagne”, zegt Anthonita van Egmond, manager communicatie van PreZero. 'We halen afval op en maken er nieuwe grondstoffen van. Zo maken we de weg vrij voor een samenleving die minder grondstoffen nodig heeft en meer circulair wordt. Om dat waar te maken, heb je mensen nodig die verder denken, mensen die het doen. PreZero wil deze verandering in denken en doen aanjagen. Want stel je voor: wat als het lukt.' 

Deze boodschap staat centraal in een radiocommercial en een video-animatie die online en op social media (LinkedIn, Instagram en Facebook) wordt gedeeld. Om de boodschap kracht bij te zetten, is de animatie in collegestijl gemaakt en opgebouwd uit hergebruikte beelden. Ook in het straatbeeld - onder meer op reclamemasten langs snelwegen - is de campagneslogan zichtbaar. Daarnaast verschijnen er zowel online als in print advertenties. De campagne, die vandaag live gaat, is ontwikkeld door communicatiebureau DEAR Amsterdam. 

Advertentie
advertisement
Video-animatie PreZero
Advertentie