Eye Wish presenteert zich ‘op volle sterkte’ met merkstrategie en campagne

Opticien-keten koppelt drie-eenheid service, kwaliteit en design aan elkaar.

Jij op volle sterkte. Dat is de pay-off van de nieuwe campagne en merkstrategie van Eye Wish in Nederland en van diens zustermerk GrandOptical in België.

In de merkstrategie koppelt de opticien-keten de drie-eenheid service, kwaliteit en design aan elkaar. Klanten krijgen na advies van gediplomeerde specialisten de beste oplossing voor hun zicht, en dat met een assortiment van topdesigner-monturen. 

De campagne voor Nederland en België is van de hand van Indie in nauwe samenwerking met Belgische creative-director Stijn Gansemans en zijn bureau Dallas Antwerp.

Credits 

Production Company: Indie Amsterdam
Director: Ruben Van Leer
Photographer: Linda Stulic
D.O.P.: Ezra Reverda
Editor: Amber Hooijmans
Online / Grading: The Compound
Music / Soundstudio NL: Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company
Soundstudio BE: Radio Air Force

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie