Gijs Toxopeus stapt over naar pr-bureau Lubbers De Jong

Hij was eerder voor onder meer Het PR Bureau en Edelman werkzaam, en keert terug naar de bureauwereld.

Gijs Toxopeus

Gijs Toxopeus is, met een tussenstap, van de DDMA naar Lubbers De Jong gegaan, een internationaal pr- en marketingbureau, gespecialiseerd in technologie en innovatie. Hij wordt daar client and operations director.

Toxopeus is daarmee terug in de bureauwereld. Hij werkte eerder als senior consultant bijna zes jaar voor Edelman Amsterdam dat hij verruilde voor Het PR Bureau.

Twee jaar geleden koos hij voor de brancheorganisatie DDMA, Data Driven Marketing Association, waar hij iets meer dan een  jaar de pr-manager was.

Na een sabbatical is hij nu bij Lubbers De Jong terecht gekomen. Dit ruim 30-jarige bureau  werkt onder andere voor Red Hat, Infor en Interxion, is initiatiefnemer van de Digital Transformers Awards.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie