HotSMS lanceert MMS actie voor Pearle

Tijdens zonnige dagen in juni en juli heeft HotSMS aan ruim 30.000 consumenten een MMS bericht gestuurd met een aanbieding voor RayBan zonnebrillen bij de Pearle Opticiens.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In deze MMS zijn vier elkaar opvolgende plaatjes gebruikt. Op basis van iemands postcode stond in de MMS ook het adres van de dichtstbijzijnde Pearle vestiging. De MMS campagne maakte gebruik van de voordelen van mobiel als advertising kanaal: op basis van tijd (zonnig weer), plaats (postcode ontvanger en adres vestiging) en een optin profiel (modebewuste mannen en vrouwen in de leeftijd van 20 – 35 jaar) werd er traffic gegenereerd naar de Pearle winkels voor de RayBan promotie.

De MMS actie maakte deel uit van een multimediale campagne waarbij de presentatie van de zonnebrillen op centraal stond.

Pearle wilde met deze actie de doelgroep van modebewuste en merkgevoelige mannen en vrouwen in de leeftijd 20 – 35 jaar direct benaderen. Uit de optin database werd een selectie gemaakt op basis van postcode, toestel en leeftijd. Op basis van de postcode werd de dichtstbijzijnde Pearle vestiging in de MMS gecommuniceerd. Voor het criterium modebewustheid werd rekening gehouden met iemands huidige merk en type mobiele telefoon.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie