NCOI presenteert deze maand nieuw logo

Het nieuwe logo toont volgens de ontwerpers ‘trots, zelfvertrouwen en ambitie door gebruik te maken van de metafoor de stok en de lat.’

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

NCOI, de grootste opleider van werkend Nederland en bekend van merken als NCOI Opleidingen, NTI, ISBW en Scheidegger, presenteert deze maand een nieuw logo. Met verwachte omzet van ruim 200 miljoen euro in 2015 is NCOI Groep de grootste aanbieder van opleidingen en trainingen voor werkenden. Het bedrijf heeft als missie om ‘de concurrentiepositie van Nederland als kenniseconomie duurzaam te versterken’. Het nieuw logo werd ontwikkeld door PROUDdesign.

Dat ontwierp het logo in nauwe samenwerking met het opleidingsinstituut. Het logo is ontwikkeld om het imago van de marktleider te versterken en om een duidelijk onderscheid met de holding NCOI Groep uit te dragen. De holding nam recentelijk het ruim honderd jaar oude opleidingscentrum Schoevers over.

Dynamisch
Steven de Cleen van PROUDdesign legt uit de van de televisie bekende metafoor te hebben verwerkt in het nieuwe logo: ‘De stok en de lat zijn herkenbaar en het dynamische karakter van het nieuwe woordbeeld past exact bij NCOI. De toevoeging van de namen in de verschillende logo’s zorgen voor een duidelijke segmentering van de bedrijven.’ De nieuwe logo’s worden in april 2015 in gebruik genomen.

Samen bieden de opleiders van NCOI meer dan 4.000 opleidingen en trainingen, waaraan jaarlijks zo’n 200.000 werkenden deelnemen. NCOI Opleidingen, NTI, ISBW en Scheidegger bieden opleidingen op MBO‐, HBO‐ en Masterniveau. Daarnaast behoren gespecialiseerde opleidings‐ en trainingsinstituten als Boertien Vergouwen Overduin, Computrain, NIBE/SVV, Bestuursacademie Nederland en Markus Verbeek Praehep tot de groep. Bij NCOI Groep werken 1.200 medewerkers, aangevuld met meer dan 3.500 docenten.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie