Onderzoek naar Internal Branding

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Internal Branding is hot. Zestig procent van de grote bedrijven zegt ermee aan de slag te zijn in de praktijk. Maar is er wel wetenschappelijke onderbouwing voor het investeren in dit onderwerp?
Onderzoek is er wel, maar versnipperd. Daarom een oproep.

Heb je zelf onderzoek gedaan (bijvoorbeeld in het kader van een opleiding), of ben je interessant onderzoek in de literatuur tegen gekomen, laat hieronder dan een samenvatting inclusief bronvermelding achter.

Als velen dit doen en blijven doen, kan dit een punt op het internet worden waar je je op de hoogte kunt stellen van onderzoek op het gebied van Internal Branding.

Beperk je samenvatting s.vp. tot 150 a 200 woorden maximaal. En laat een goede literatuurvermelding achter.

De samenvatting kun je posten via 'Reageren' hieronder.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie