Staatssecretaris Martin van Rijn lanceert imagocampagne voor de ouderenzorg

Kern van de campagne: een interactieve, online experience voor de beoogde doelgroep van hbo-verpleegkundigen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Hoe krijg je hbo-verpleegkundigen warm voor de ouderenzorg? Het imago van deze sector is niet altijd positief, terwijl er juist zoveel kansen en mogelijkheden zijn. En: er zijn veel mensen nodig, want Nederland vergrijst in hoog tempo.

Met de campagne wil Actiz, brancheorganisatie voor zorgondernemers, het imago van dit werkveld ombuigen. De campagne beoogt een veelzijdig beeld van de ouderenzorg te geven, en wil laten ervaren wat het vak inhoudt.

Challenges

De kern van de campagne is een , waarbij je in aanraking komt met interactieve ‘challenges’: realistische situaties waarin je als deelnemer ervaart wat je als hbo-verpleegkundige te doen staat en welke vaardigheden je nodig hebt. Deelnemers worden uitgedaagd om snel de situatie in te schatten en de juiste beslissingen te nemen terwijl de tijd doortikt.

Bloggers en ambassadeurs

Staatssecretaris Martin van Rijn lanceert de campagne, die twee jaar zal lopen, en wordt aangejaagd door bloggers en ambassadeurs via website, sociale media en e-zine.

De campagne is ontwikkeld door Made By Jack.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie