Bezoek de LIVE pitches en stem mee in de Van Speijk Innovatie Arena op Marcom

De inzending is gesloten en er zijn 18 innovators toegelaten om LIVE te kunnen pitchen voor de van Speijk Innovatie Prijs op de Innovation Playground van Marcom op 13 en 14 juni a.s. in de RAI te Amsterdam.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Tijdens de 3 voorrondes op 13 juni zullen telkens 6 innovators in een 3 minuten pitch aan het aanwezige vak publiek presenteren, waarna jij en je vakcollega’s via stemming gaat bepalen wie naar de finale op 14 juni mag. Alles voorrondes en de finale worden voorafgegaan door presentaties over innovatie door bekende en ervaren vakgenoten. (zie programma). De inzendingen zijn erg veelzijdig en beloven een spannende wedstrijd in de Innovatie Arena. Je kunt je gratis aanmelden en kom stemmen als Marcom bezoeker bij en zorg dat je tijdig bij de innovatie theaters aanwezig bent, want vol is vol.

De communicatie innovaties van dit jaar zijn:
1. Aspergeland (crossmedia)
2. Statsground (onderzoek)
3. MKB Innovatie Top 100
4. Qband (Grafimedia)
5. tiLumi (design/multimedia)
6. QuinnyCasters (social media)
7. Brandscreen (audiovisuele media)
8. Blik op de stad (onderzoek & advies)
9. Wazokuu! (internet diensten)
10. KLM, Meet & Seat (Internet & Social Media)
11. Customap ( internet & social media)
12. WvH Reputatiemonitor (diensten / onderzoek)
13. Keurmerk Oorveilig ( non profit)
14. Breincommunicatie® (onderzoek)
15. INSCENE App (online trigger / internet)
16. Powerbanner (buitenreclame)
17. Connect Netwerk Event (multimedia)
18. EU1 (multimedia)

Wat valt er te winnen: De winnaar krijgt:
- De Van Speijk Innovatie Prijs 2012
- Innovatie-incubator sessie waarbij een aantal VMC experts en de winnaar een dagdeel elkaar nieuwe inspiratie brengen
- Bekendmaking via de media van Adformatie Groep Interview in Adformatie
- De winnaar krijgt een pitchkans op het "business angels netwerk" podium van Nextstage waar innovators en financiers elkaar ontmoeten
Doe mee en kom stemmen via sms in de Innovatie Arena’s
Het aanwezige vak publiek in het betreffende theater doet actief mee met de Q&A en zal na afloop van de live pitches stemmen via SMS(mobiel) op basis van vooraf bepaalde criteria. De stemmen tellen kwalitatief (beste scores op vast te stellen criteria).

De criteria
De criteria voor de stemmingen ná afloop van de Live Pitches zijn: (scores “de beste”)
• Mate van innovativiteit, vernieuwendheid
• Mate van creativiteit
• Mate van lef en grensverleggendheid,
• Mate van belang voor de communicatiesector (bredere toepasbaarheid)

De Van Speijk Innovatie Prijs richt zich op bedrijven en innovators met als core business het realiseren van creatie, productie en/of distributie van communicatieproducten en -uitingen. Het gaat om communicatie in de meest brede zin van het woord, van opnieuw uitgevonden oervormen en technieken tot aan moderne innovatie app’s. Denk daarbij aan een wijde range van bedrijven zoals reclame-, design-, en PR-bureaus, adverteerders die zelfverzorgend zijn, uitgeverijen, grafische productiebedrijven, multimedia- en AV-bedrijven, telecomaanbieders, etc.
.

De organisatie is in handen van Adformatie Groep, BrandFuel, Energizing Brands! en de Van Speijk Innovatie Prijs.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie