De nieuwe TvM eenmalig gratis in de bus

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Mis ‘m niet! Tijdschrift voor Marketing ondergaat een ingrijpende restyle: Nieuwe look, nieuwe feel, maar vooral optimaal afgestemd op de no nonsense informatiebehoefte van strategische marketeers, hun aspiranten en dienstverleners in marketing. Geen ‘multimediaal platformonafhankelijk concept’, maar gewoon een goed tijdschrift voor professionals met een 24/7-baan die relevantie als enig selectiecriterium gebruiken bij het lezen en leren over hun vak.

De relaunch van Tijdschrift voor Marketing vindt plaats op 3 juni, tijdens Marcom 2014, maar voor iedereen die dáár niet aanwezig kan zijn maar toch nieuwsgierig is, is er een eenmalig aanbod: lever je NAW in . Thuis of op de zaak. We gaan je niet plat-spammen, we willen vooral weten wie je bent en - natuurlijk - dat je ‘m leest. Aanbevelen bij derden mag ook.

The proof of the pudding is in the eating

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie