"Facebook kan landbouw hip maken"

Het Vlaamse infocentrum land-en tuinbouw (VILT) publiceerde op 14 juni 2010 een interessant interview met de Belgische trendwatcher Herman Konings. Hij weet op organische wijze de link te leggen tussen het toch wat belegen imago van land-en tuinbouw naar de hippe cultuur van de sociale netwerken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Hij weet dit te vatten door de Italiaanse koffie Latte Macchiato als metafoor te gebruiken voor toekomstige waarden in de diverse aanstormende generaties. Want zeg eens eerlijk, bij het kopen van een tray viooltjes bij de Aldi denk je niet meteen aan een Facebook of Hyves violenfanclub. Een interessant stuk om te lezen. Konings voorziet trends die niet alleen interessant zijn voor de land-en tuinbouw jongens en meiden, maar ook voor andere sectoren.

Klik voor het volledige artikel.Veel leesplezier en hoor graag jullie reactie!

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie