Premium

Het merkportret van Anke de Jong, senior brand manager van Glamour

'Ik blijf een provinciaaltje'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Geef me je favoriete merk en ik vertel je wie je bent. Deze week het merkportret van Anke de Jong, senior brand manager van Glamour Magazine. 

Met welk merk sta je iedere ochtend op?
&;Apple Iphone Het is mijn wekker en dan kan ik meteen even de meest noodzakelijke dingen checken. Dat noodzakelijke begint overigens meestal met Instagram...&;

Zonder welk merk kun je de deur niet uit?
&;
Thiery Mugler, Angel. Mijn lijfgeur, het is een vrij zware geur maar op de een of andere manier past hij perfect bij mij.&;

In welk merk kunnen ze je uittekenen?
&;
Zara. Gecombineerd met heel veel anders, van high-end tot vintage, maar de basis is vaak Zara.&;

Welk merk brengt je van A naar B?
&;
Mini Cooper, gewoon de leukste auto voor een vrouw en natuurlijk ideaal in Amsterdam.&

Met welk merk ga je iedere avond naar bed?
&;
La Mer handcreme. Zo lekker om met zachte handen te gaan slapen en wakker te worden.&;

Welk merk heeft je leven gered?
De NS. Heeft niet zozeer mijn leven gered, maar is wel heel belangrijk geweest. Ik ben geboren en getogen in Friesland en zonder trein had ik nooit in Amsterdam kunnen gaan studeren.&;

Met welk merk wil je niet gezien worden?
&;
Crocs! Ik kan gewoon niet begrijpen dat mensen daar vrijwillig op willen lopen. Ze doen gewoon pijn aan mijn ogen.&;

Welk merk is jouw guilty pleasure?
&;
Tony Chocolonely (smaak: caramel/zeezout). Als ik een avond thuis ben gaat er in principe een halve reep doorheen, en soms zelfs een hele. Op de bank. Voor de tv.&;

Welk merk is jouw geheime wapen?
&;
Chanel. Mijn 2.55-tas behoeft toch geen uitleg?&;

Welk merk had nooit mogen bestaan?
&;
Ieder chocolademerk, mijn ergste verslaving...&;

Van welk merk kun je alleen maar dromen?
&;
Hastens, letterlijk en figuurlijk.&;

Van welk merk zou je graag de rebranding doen?
&;
Optimel, moeten naar mijn idee helemaal op de &;healthy&;-toer en af van de E-nummers en onnatuurlijke zoetstoffen.&;

Welk verdwenen merk mag in de reprise?
&;
Naf Naf. Ooit zo hip!&;

Wat is je favoriete slogan?
&;
Impossible is nothing.&;

Als Anke de Jong een merk zou zijn, hoe zou je dat merk dan omschrijven?
&;
Eigenlijk ben ik als het merk waarvoor ik werk: Glamour. Energiek, veel interesse in mode, beauty en lifestyle, healthy, positief, ondernemend en snel. Maar last but not least: ik blijf een provinciaaltje.&

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie