Nu op de mat: het juni-nummer van Communicatie Magazine

Een voorproef.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Rocco Mooij en Jasper Mulder spraken met Inge Oevering en Han Rouw van de AIVD over de nieuwe openheid van de dienst. ‘Wij zullen nooit de sympathieprijs winnen’.

Naar aanleiding van de kritiek van buitenlandse communicatieprofessionals over de stand van het vak in Nederland, ging Rutger Vahl te rade bij grote opdrachtgevers. De vraag aan hen: is het echt zo treurig gesteld met de (Nederlandse) pr-bureaus? Het antwoord? Genuanceerd.

De communicatieafdeling in Almere hield haar eigen functioneren tegen het licht. Paul van Vilsteren, communicatiedirecteur, betrok stakeholders en directieteam bij een diepgaand onderzoek. Over hoe hij dat deed en wat het de gemeente opleverde. En een openhartig antwoord op de vraag naar de uitkomst.

Crisis of niet, ook 2013 leverde weer een ranking op van meest favoriete werkgevers. Hoe helpt (interne) communicatie om arbeidsaantrekkelijk te blijven? Twee stijgers vertellen. Google: ‘Thuiswerken is bij ons niet de cultuur.’ Het ministerie van Defensie: ‘De waaromvraag is nu erg belangrijk.’

Communicatie juni verschijnt op 9 juni.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie