René Zeedijk naar Zoomin

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

René Zeedijk is vandaag begonnen als de nieuwe commercieel directeur Nederland bij .

De voormalige managing Director van Hi-media Nederland (voorheen AdLINK Internet Media) begeeft zich met deze stap op de markt voor online video advertising. Zeedijk was sinds begin 2008 managing director van Hi-media (het voormalige Adlink) waar hij in mei vorig jaar (samen met directeur operations Ulke Verkerk) vanwege een verschil van inzicht over de herstructurering van het bedrijf. Daarvoor was hij commercieel Directeur van Radio 538 en Talpa Radio. Naast deze werkzaamheden was René in het verleden bestuurslid van MWG en PRE (Platform Radio Exploitanten).

In zijn nieuwe functie krijgt hij de opdracht om de verkoop van het Nederlandse netwerk van Zoom.in verder uit te bouwen. “Communicatie via het internet is niet meer weg te denken uit de hedendaagse mediamix en daarbinnen blijft het aandeel van video advertising groeien,” aldus Zeedijk, die tevens bestuurslid van IAB Nederland is.

Daarnaast is sales & marketing manager Michiel Plugge benoemd tot sales & marketing director. Samen met Frank Eijken gaat hij zich concentreren op de marketing en sales in de twaalf andere landen waar Zoom.in actief is. Plugge werkt al ruim tien jaar als sales & marketing manager voor Zoom.in en haar voorloper FinanceTelevision.

Met de komst van René versterkt Zoom.in opnieuw de top van het bedrijf, zegt Zoom.in ceo Jan Riemens. “De video advertising omzet van Zoom.in is in 2010 met ruim de helft gegroeid en het einde van de groei is nog lang niet in zicht. De beheersing van die groei vereist stevig management en die biedt René ons. Wij zijn dus erg blij met zijn komst.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie