Samsung lanceert campagne met slechtste Instagram account ooit

Het Instagram account van Rúnar Jónsson vormt de basis van de campagne 'Own the Twilight'.

Samsung introduceert de IJslandse visser in een video waarin we deze leren kennen als een fervent amateurfotograaf. Rúnar heeft echter één groot probleem: in een land waar het veel en lang schemert, is het lastig om heldere en scherpe foto&;s te maken.

Op het van Rúnar Jónsson staan dan ook alleen onduidelijke en donkere foto&;s. Het is letterlijk het slechtste Instagram-account. Ooit.

Uiteindelijk ontvangt de visser de Galaxy S7. En blijkt hij ineens wèl goede foto’s te kunnen maken.

De video, gemaakt door Wefilm, nodigt mensen uit om de te bezoeken waar meer info is te vinden over de camerakwaliteiten van het nieuwe model.

De film wordt verspreid via social en alle owned kanalen van Samsung en verschijnt tevens in de bioscoop.

Credits

Opdrachtgever: Samsung
Verantwoordelijk bij Samsung: Roos Bulder, Marius Klijzing, Gerben van Walt Meijer
Bureau: Cheel
Creatie: Annemiek den Uil, Ton van Jole, Stephan Gonnissen
Mediabureau: Starcom
Agency Producer: Melissa Nieveld
Account: Judith Langeslag, Mariska Kloezen
Strategie: Ernst-Jan Koomans
Prod. Maatschappij: Wefilm
Regisseur: Jan Boon
Producer: Floor Schroeiers
Line-producer: Búi Baldvinsson  | Hero Productions
DOP: Thomas Buelens
Editor: Kees van Dijkhuizen
Colorist: Tim van Paasen | The Compound
Online: Daniel Falkenhagen Corte Real | The Compound
Sounddesign & mixage: Marcel Bultman | Postoffice
Muziek: Unippm

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie