Specsavers imiteert Zalando. Het kan niet erger ...!

Commercials voor opticiens (eerst Hans Anders en daarna vooral Pearle) waren vaak de pareltjes in het reclameblok. Pearle lijkt in slaap gevallen en van de commercials van Hans Anders valt de kijker in slaap. En dus dacht Specsavers “dat zal ons niet gebeuren … wat een kans”.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het zwakbegaafde creatieve team, dat vroeger waarschijnlijk bij Denksport heeft gewerkt, bereidde zich goed voor.

• “Welke (online) retailer doet ’t goed?”
• “Zalando!”
• “Hoe komt dat?”
• “Een onbegrijpelijke commercial, waarin mensen hysterisch schreeuwen als hun bestelling bezorgd wordt.”
• “Dat kan beter, dat kan anders.”
• “Let op, mensen die al een bril hebben, ontdekken de aanbieding van Specsavers en gaan dan uit hun plaat.” “Schreeuwen weet je wel, zoals bij Zalando.”
• “Laten we die mensen in een achtbaantreintje zetten.”
• “Waarom?” “Vraagt de andere super creatief aan z’n talentvolle maat.”
• “Nou, daarom, leuk toch. Dat zet mensen aan het denken …, dat houdt het spannend …”

WAT EEN VAK …

..

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie