Thank God It's Friday #TGIF

Je wekelijkse portie Brandfighters video inspiratie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Commercial
Onze geliefde vrienden van Old Spice zijn weer terug. Laatst hebben we ze wat negatieve aandacht gegeven in een TGIF update, omdat we de implementatie van 'de wolf' in hun reclames vrij zwakjes vonden. Ook deze reclame kunnen we natuurlijk niet echt serieus nemen maar neemt wel het oude 'Old Spice- DNA' aan.

Short
Geen extreem mooie beelden of ontzettend goede acteurs. Daadkracht, puurheid en emotie is wat deze short tekent. De short word gevuld door het verhaal van een 10-jarige jongen die zijn moeder mishandeld ziet worden door zijn vader... Het beïnvloed zijn leven en hij kan het niet meer aanzien. Geen zoetsappig einde, maar deze short weet je meer dan te raken.

Music
Robin Thicke nam samen met T.I. en Pharrell het nummer 'Blurred Lines' op'. Geen bijzondere video, maar juist door de simpelheid van de video, benadrukt de producent het heerlijk vrolijke nummer.

Animation & Motion Graphic
De KLM heeft een heerlijk staaltje marketing uit de kast getrokken. De wedstrijd waarmee iemand een reis naar de ruimte kan winnen heeft een toffe motion graphic gekregen om alles uit te leggen. Lekker bezig KLM!

Miscellaneous
'Hoe dieren eten' is de hilarisch video van twee mannen waarvan de een laat zien hoe dieren eten en de andere gewoon zijn maaltje wegwerkt.

BF Classic
Een leuke BF Classic voor KLM van Fighter Trigger. Bekijk Trigger zijn inzending 'Een goede vriend'.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie