TUI Nederland gaat BrandLive inzetten voor merk Arke

In een pilot van drie maanden werkt het team van TUI Nederland nauw samen met DigitasLBi.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Doel van de samenwerking is het laden van Arke’s nieuwe internationale thema ‘Discover Your Smile’ dat eind vorig jaar werd geïntroduceerd in Nederland. TUI Nederland is de tweede opdrachtgever die gebruik maakt van DigitasLBi&;s real-time marketing platform. Verzekeraar Centraal Beheer is vorig jaar als eerste Nederlandse bedrijf gestart met

Met behulp van BrandLIVE is TUI Nederland in staat om Arke&;s nieuw waardepropositie in te vullen door middel van real-time content. Deze wordt via social en online uitingen verspreid. Daarnaast heeft het team ook de mogelijkheid om uitingen te creëren met offline middelen. Hiermee wil Arke zich krachtiger neerzetten in het dagelijks leven van hun doelgroep.

Edwin Hof, Manager Online Marketing bij TUI Nederland: &;Samen met DigitasLBi hebben we een volgende stap gezet in de innovatie van onze marketingcommunicatie. Met BrandLIVE laden wij onze nieuwe waardepropositie relevanter, creatiever én real-time.&;

Dirk van den Bosch, managing director DigitasLBi: &;Waar de meeste merken nog afhankelijk zijn van paid media, gebriolt TUI dat een mix van voornamelijk owned en earned media. Steeds meer vakantie-adverteerders gebrijpen dat content marketing essentieel onderdeel is van de marketing- en communicatiestrategie.&;

  

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie