Albert Heijn nieuwe sponsor Eredivisie

Albert Heijn is voor de komende drie jaar sponsor van de Eredivisie. Daarvoor hebben Albert Heijn en Eredivisie Voetbal een overeenkomst gesloten. De samenwerking heeft een optie voor twee jaar verlenging.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

'Als grootste supermarktketen van Nederland willen we een actievere maatschappelijke rol spelen op het gebied van sport en gezondheid', licht Sander van der Laan, directeur Commercie van Albert Heijn, de overeenkomst toe aan ANP. Voetbal vormt ook een ideaal platform voor spaaracties, vindt hij.

Albert Heijn neemt de plaats in van Plus Supermarkten die gisteren bekend maakte de samenwerking met Eredivisie Voetbal op te zeggen. De reden voor de beëindiging was de duur van het contract en de hoogte van het sponsorbedrag. Plus had onder andere een actie met voetbalplaatjes rondom de eredivisie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie