Astrid van den Oetelaar naar WNF

Na tien jaar verlaat media & communications manager Astrid van den Oetelaar Procter & Gamble.Op 15 september begint Van den Oetelaar bij het Wereld Natuur Fonds als chief marketing officer.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Ze zegt dat deze carrièrestap een bewuste keuze is, gedreven door de voldoening die zij kreeg uit de zakelijke en maatschappelijke resultaten van samenwerkingen met Unicef (Pampers) waarbij P&G vaccins weggaf en de duurzaamheidscampagne Tikkie Terug. Van den Oetelaar wil na zestien jaar werken haar kennis nu inzetten voor nuttige doelen, of zoals ze het zelf verwoordt: 'ik verheug me erop om mijn kennis en ervaring te gebruiken ten gunste van een betere balans tussen mens, dier en natuur.'

Van den Oetelaar blijf betrokken bij het bestuur van Sire en bij de jury van de SponsorRingen, maar haar werkzaamheden voor de BVA zal zij afbouwen. 'Ik moet keuzes maken. Ik verwacht dat ik vanuit het WNF weer in andere netwerken en besturen terechtkomt. Na zes jaar neem ik afscheid van de BVA. Hoogstwaarschijnlijk zal Procter iemand anders voordragen.'

Wie Van den Oetelaar bij P&G gaat opvolgen is volgens een woordvoerder van Procter & Gamble nog niet bekend.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie