Bergman Clinics stelt automatismen in zorg ter discussie

Campagne moet patiënten en huisartsen bewust maken van hun behandelaarskeuze.

Hoewel medische behandelingen meestal wel vergoed worden in het basispakket van de zorgverzekering, wordt Bergman Clinics lang niet altijd overwogen bij de keuze van een behandelaar. Na een internal branding traject die werd uitgevoerd met Business Openers, werd The Valley gevraagd om hier iets aan te doen.

Een campagne die wordt gevoerd in print, online en op radio, moet patiënten èn huisartsen bewuster maken van hun behandelaarskeuze . Boodschap: soms kan je voor een behandeling het beste terecht bij het ziekenhuis, soms bij één van de focusklinieken van Bergman Clinics.

Credits:
Bureau: The Valley
Klant: Bergman Clinics
Verantwoordelijk bij klant: Christaan Boer, Bart Malenstein
Strategie: Paul Sijtsma
Creatief Directeur: Krijn Smits
Concept/Creatie: Andrea Jansen, Joost van Praag Sigaar
Account: Mariëtte Vermeulen, Judith Weijers
Fotografie: Jaap Stahlie
Geluidsstudio: Postoffice

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie