CARTILS ontwerpt nieuwe Grolsch Radler

Branding en packaging design-bedrijf Cartils heeft de nieuwe Grolsch Radler-verpakking ontworpen. De lichte kleuren, wit, geel, zilver en goud zijn gebruikt om het verfrissende karakter van dit biertype te versterken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Grolsch Radler is een fris, dynamisch, natuurlijk gebrouwen bier met 2% alcohol. De nieuwe verpakking ligt sinds kort in de schappen.

De nieuwe Grolsch Radler, ontwikkeld en ontworpen door CARTILS heeft een moderne uitgesproken uitstraling. Gisela Rule, Marketing Director bij Grolsch: "Bij Grolsch zeggen we altijd: ontdek alles, behoud het goede. We staan voor kwaliteitsbier dat al 400 jaar met vakmanschap en karakter wordt gebrouwen. In die lijn past ook precies onze debutant, Grolsch Radler. We zijn teruggegaan naar de oorsprong van Radler, naar waar het begonnen is. Vandaar ons recept: echt Grolsch bier met echt vruchtensap.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie