De Traay vernieuwt cosmeticalijn op basis van honing

Nu:amsterdam creëert een nieuwe merkidentiteit voor Bee Natural Cosmetics

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

heeft zijn reeks lichaamsverzorgingsproducten op basis van honing vernieuwd onder de nieuwe merknaam Bee Natural Cosmetics. Design bureau creëerde de nieuwe identiteit voor een assortiment met zestig verpakkingen.

Illustraties
De honingraat en druppel zijn een verwijzing naar de roots van dit merk, De Traaij is namelijk een imkerij. Voor het natuurlijke beautymerk koos nu:amsterdam voor een groene kleur als basis. Met illustraties wordt de geur en kwaliteit van de variant benadrukt. In de productinformatie zit een duidelijke architectuur.

Assortiment
In het assortiment zitten shampoos, huidverzorging, lippenverzorging, zepen en sublijnen voor mannen en kids.

Credits
Klant: de Traaij
Opdrachtgever: Carine Heidendal
Merk: Bee Natural Cosmetics
Bureau: nu:amsterdam
Creatie: Joost la Housse, Bart Nagel
Strategie en Account : Pablo van Gastel, Linda Vermaas
DTP: Maurice Jordan, Bob van der Linden

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie