Excuses Jumbo voor gedrag medewerker

Jumbo biedt zijn excuses aan voor de medewerker die door het lint ging. Het filmpje van het wangedrag werd inmiddels bijna 1,5 miljoen keer bekeken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Supermarktbedrijf Jumbo heeft zijn excuses aangeboden voor het gedrag van een winkelmedewerker van een Amsterdamse vestiging. In een filmpje dat vrijdag op de website van RTV Noord-Holland werd gezet is te zien hoe de medewerker volledig door het lint gaat tegen een klant.

De supermarktmedewerker reageert woedend op een scholier die per ongeluk een potje worteltjes zou hebben laten vallen. De man schreeuwt dat de jongen iets moet kopen: Koop dan! Ook zegt hij: Nu oprotten of ik gooi je eruit. De winkelbediende wordt handtastelijk. Intussen wordt het incident gefilmd.

Het filmpje werd na publicatie een hit op internet. Op YouTube werd het ruim 81.000 keer bekeken, op de videosite Dumpert bijna een miljoen keer.

Jumbo noemt het gedrag van de man &;onacceptabel&; . Op de Facebookpagina van het bedrijf meldt Jumbo: &;De klant staat bij ons voorop en daar past geen enkele vorm van onvriendelijk gedrag bij, in geen enkele situatie.&;

&;Service met een glimlach&; is een van ;s &;7 zekerheden&;. Dit zijn 7 garanties die de supermarktketen geeft om het boodschappen doen zo aangenaam mogelijk te maken. &;Wij beloven u het grootste assortiment, de beste service en de laagste prijzen. Als Jumbo daar niet in slaagt, kunt u een beroep doen op de 7 Zekerheden. Jumbo verstrekt of vergoedt dan graag desbetreffend(e) product(en). Zo verbeteren wij elke dag samen met u onze winkels&;, zo belooft Jumbo op zijn site. 

De supermarktketen gaat uitzoeken wat er precies is voorgevallen in het Amsterdamse filiaal. &;Afhankelijk hiervan zullen passende maatregelen worden genomen.&;

[Bron: ANP]

;&;KOOP DAN!&;&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie