I'm so glad you found me

Trek je onvoldoende verkeer naar je website? Heb je geen inzicht in de effectiviteit van je keywords (zoekwoorden)? Wil je meer inzicht in het gedrag van je websitebezoekers? Of wil je van je bezoekers klanten maken?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Maak kennis met van het software platform. Deze doe-het-zelf keyword tool is ontwikkeld door Keesjan Deelstra, auteur van het .
De tool laat zien met welke keywords je potentiële klanten naar je website trekt en hoe je daarmee het bezoek aan je website optimaliseert. Keyword Research combineert alle voordelen van en en vertaalt informatie over de keyword-effectiviteit van je website naar praktische adviezen. Daarmee wordt “I’m so glad you found me”: “So, you found me too.”

Hier is hoe het werkt. Je maakt een account aan, koppelt de van je te optimaliseren website aan je account en verleent SEO Effect toegang tot je Google Analytics account. Nu kun je aan de slag met je Keyword Research Campaign. Je maakt Keyword Research-lijsten aan en voegt daaraan van tevoren bedachte keywords toe. Keyword Research stelt ook nog eens vergelijkbare keywords voor. Als je dat gedaan hebt, stel je per keyword de relevantie in en ken je een waarde toe. Aan de hand van de waarde onderzoekt de tool hoe je gemakkelijk en met weinig concurrentie keywords kunt inzetten, of hoeveel bezoekers je kunt ontvangen met dit keyword als je de ‘top position’ bereikt. Alles kun je trouwens op elk moment gemakkelijk aanpassen. Zo, jij bent klaar. Laat Keyword Research het werk doen.

En dit is wat het oplevert: informatie en adviezen. Je kunt zien hoe je scoort met elk onderzocht keyword en wat je groeipotentieel is. Alle informatie kun je ook nog eens vergelijken met keyword-informatie over andere tijdvakken, bijvoorbeeld met informatie van de vorige maand of over een jaar, of zelfs langer. Daarbij geeft Keyword Research ook adviezen. Zo zie je bijvoorbeeld of er andere keywords zijn die beter werken, welke keywords je beter niet meer kunt gebruiken en welke bestaande keywords je vaker kunt inzetten. Binnenkort is er volgens Deelstra extra ondersteuning van twee andere SEO Effect tools: ‘Site optimization’ en ‘Linkstrategy’.

Doe-het-zelf SEO zoals het hoort
Keyword Research is zeer geschikt voor inhouse SEO’ers, webwinkeleigenaren, business-to-consumer, business-to-business en webdesignbureau’s die ook aan SEO doen. De voertaal is weliswaar Engels, maar helder en eenvoudig. Net als de vele , het support team achter de schermen en de . En wil je alvast een hands-on experience, kun je altijd nog met een ervaren hoe je met Keyword Research van bezoekers klanten maakt. Kortom: doe-het-zelf SEO zoals het eigenlijk hoort.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie