Mini onthult 'De waarheid achter Mini'

Mini heeft de multimediale campagne 'De waarheid achter Mini' gelanceerd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Via radio, pamfletten en 'bekladde' outdoor-uitingen laten geven Mini-rijders uiting aan hun verontwaardiging over het feit dat Mini informatie heeft 'achtergehouden'. Zo zouden de Mini-bezitters niet weten dat Mini zuinig is, een lage CO2-uitstoot heeft en een lage bijtelling, 'de Waarheid achter Mini' dus.

Via de actiesite is ook een filmpje te zien van een 'demonstratie' van Mini-rijders bij het hoofdkantoor. Insiders zullen in de demonstratieleider Peter van Woensel Kooy herkennen, in het dagelijks leven journalist bij marketingvakblad MarketingTribune.

Uiteraard zit Mini zelf achter de actie. Isobar Human Media zit achter de campagne.
Aanvulling: Isobar Human Media is verantwoordelijk voor de seeding van de campagne, Ubachs Wisbrun/JWT voor het concept.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie