Sjaak Hoogkamer hoofdredacteur MarketingTribune

Per 1 maart wordt Sjaak Hoogkamer hoofdredacteur van MarketingTribune (BBP Media).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Huidig hoofdredacteur Rupert Parker Brady sluit daarmee zijn interimperiode af, die hij sinds 1 februari 2012 heeft vervuld na het vertrek van oud-hoofdredacteur Luuk Ros.

Sjaak Hoogkamer (1958) werkte de laatste twee jaar als hoofdredacteur bij Media Partners Group. Hij was gedetacheerd bij de NS als senior communicatieadviseur op de afdeling Corporate Communication. Zijn opdracht was het realiseren van de transformatie van print naar crossmediaal communiceren , met een sterke focus op digitale nieuwsvoorziening. In deze functie was hij ook verantwoordelijk voor de productie van alle media. Van 2005 tot 2010 was Hoogkamer werkzaam als hoofdredacteur/manager van Sanoma Custom Publishing. Met een eindverantwoordelijkheid voor de creatieve crossmediale concepten voor merken als Heineken, TNT Post, Eneco, Essent, Brand bier, Sikkens, KPN en Peugeot.

Met de benoeming van Hoogkamer investeert BBP Media in de crossmediale uitgeefstrategie van deze titel, die in het voorjaar van 2013 zal worden geëffectueerd.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie