Stem nu op de beste brand activaties van 2017

2017 was een jaar vol spectaculaire, radicale en ontroerende activaties. Welke vond jij de allerbeste?

Booking.com – One Mission
Een ode aan reizen, gefilmd door 14.000 medewerkers van Booking.com (bureau Cloudfactory, productiemaatschappij Czar). 

 

Audi – Enter Sandbox
Zandbakje spelen voor volwassen in deze spectaculaire VR-experience.

 

Fearless Girl
Een symbool van feminisme midden op Wall Street. Gouddelver in Cannes.

 

Heineken – Worlds Apart Experiment
Dit miljoenen keren bekeken experiment brandt mensen met verschillende wereldbeelden bij elkaar.

 

Dove – Image Hack
Dove opent een creatieve aanval op het stereotype schoonheidsideaal voor vrouwen.

 

Nike – Breaking 2
In deze epische campagne vallen Nike en atleet Eliud Kipchoge de marathongrens van 2 uur aan. 

 

Nido – Umbilicar
Een simpel koordje voor in de auto redt kinderlevens in de Dominicaanse Republiek

 

Miele – Was je schoon op Lowlands
Miele veranderde de festivaldouche op Lowlands in een bubbling-schuimparty-extravaganza.

 

Hyundai – Chatty School Bus Project
Met slimme technologie maakt Hyundai het leven van blinde Koreaanse kinderen een stuk vrolijker.

 

Visit Oslo – The Great Escape
Een Nieuw-Zeelands stel wordt gered uit de toeristische hel van Parijs.

 

 

 

BrandActivation.com, een blog van BrandBase, selecteert elke maand drie inspirerende brand activation-cases voor Adformatie. In januari wordt allerbeste werk van het afgelopen jaar gekozen. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie