TGIF: Be Smart

Reclamebureau Brandfighters geeft je een boost inspiratie door de laatste trends, campagnes en creative ideeën met je te delen.

Don&;t be a cotton runner

Onderbroekenmerk Björn Borg (je weet wel, die dingen waarvan je ze eigenlijk kocht om het merk) vloog een tijd lang onder de radar maar laat middels een bijzondere campagne weer eens wat zich horen. BB heeft een nieuwe lijn met speciale stoffen die perfect zijn voor sporten. Geen katoen, want katoen is langzaam. Daarom zochten ze mensen waarvan de achternaam Cotton luidt en lieten hen een marathon rennen. Extra langzaam, because Cotton slows you down. Bij veel marathons stond dan ook de naam Cotton heeelemaal onderaan de lijst.

 

 

Stamps for good

Het aantal kaartjes dat verstuurd wordt is in 5 jaar met 97% gedaald.... Nee grapje, geen idee. Maar tegenwoordig verstuurt bijna niemand meer een kaartje via de post. Wat betekent dat er ook veel minder postzegels worden gebruikt. Rocketseed is een Zuid Afrikaans bedrijf dat handtekeningen en dergelijke verzorgd voor emails. Voor deze campagne roepen zij mensen op om virtuele postzegels te kopen en toe te voegen aan hun emails. De opbrengst van die postzegels gaat naar goede doelen als WWF. Ga als de wiedeweerga naar www.stampsforgood.com!

 

 

Apple vs. Microsoft 0-1

Jup. De nieuwe Apple MacBooks zijn uit! Maarrr het zal je niet ontgaan zijn dat precies een dag voordat Apple haar grote show had gepland Microsoft ineens op de proppen komt met een monster van een pc. De Microsoft Surface Studio heeft het platste scherm ter wereld en dat scherm kan bovendien zó gedraaid worden dat designers erop kunnen tekenen. Met behulp van een knop die je op het scherm kan zetten en het werken een stuk gemakkelijker en bovenal supervet maakt! Hangt een fiks prijskaartje aan. Maar dan heb je wel een 4,5K resolutie monitor, Intel Core i7-processor, een Nvidia GeForce 980M-videochip, 32 GB werkgeheugen en 2 TB opslagruimte.

 

ABC of Death

Ken je de reclame ‘Dear Brother’ van Johnnie Walker nog? Een tranentrekker pur sang. De makers van die film hebben een nieuw meesterwerk gemaakt. Dit keer voor Volvo. Ze hebben echter hun toon wat aangepast om de veiligheid van de Volvo onder de aandacht te brengen. Dit keer komt er heel wat donkere humor bij kijken gepaard met een briljante klapper. Check ‘m hieronder!

 

 

App ‘

Als je het niet kan maken met duct tape of WD-40 dan kun je beter stoppen met proberen. WD-40 fixt normaliter je deur als-ie piept en kraakt maar voor Halloween hebben ze het roer omgegooid. Het merk heeft een Halloween app gelanceerd waardoor je je deur een extra schrikwekkend piep en kraak geluid kan geven. De app heeft drie opties: "Paradoormal Activity," "The Exdoorcist" en "Door of the Dead." Trick or piep!

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie