Tooske nieuw boegbeeld TNT

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Maandag werd een nieuwe -campagne gelanceerd met presentatrice Tooske als nieuw gezicht. Y&R Not Just Film maakte de campagne.

De campagne heeft als thema: 'Met een kaartje ben je nóg jariger.' De campagne is opgebouwd rond het versturen van verjaardagskaartjes. Tooske is te zien op abri's op treinstations en in winkelcentra en in advertenties in tijdschriften. De campagne loopt tot half juli.

De aftrap voor de campagne werd door Tooske zelf gegeven. Zij deed dat door 'Dikkie Dik' te verrassen met zijn eigen verjaardagspostzegels. De Dikkie Dik postzegels maken deel uit van de Postbox Dikkie Dik waarin behalve drie Dikkie Dik postzegels ook drie ansichtkaarten zitten met gelijke afbeeldingen.

Om de verjaardagscampagne te ondersteunen zijn er nog verschillende acties bedacht. Zo krijgt iedere consument bij aanschaf van twee postzegelvelletjes de Nationale Verjaardagskalender en valt er op 18 juni aanstaande een speciale editie van 'Er is Post' op de mat. Ook zal staat de Kaartenservice van TNT Post in het teken staan van het thema verjaardag.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie