Contentmanagementbureau Crossphase gaat samenwerking aan met Robocopy

Samenwerking heeft betrekking op het ontwikkelen van gespreksstof, scenario’s en dialogen voor voice assistants en chatbots.

Met de samenwerking speelt Crossphase naar eigen zeggen in op de spectaculaire groei die het gebruik van chatbots en voice assistants gaat doormaken. Zo voorspelt Gartner dat chatbots in 2020 85% van alle klantcontacten zullen verzorgen, terwijl Juniper een ruime verdubbeling verwacht van het aantal voice assistants (van 3,25 miljard nu naar 8 miljard in 2023). 

Volgens Rutger Plak, oprochter van Crossphase, draagt de inzet van voice assistants en chatbots niet alleen bij tot tevredener klanten,  maar levert de conversaties die met de technologieën worden gevoerd  organisaties ook waardevolle inzichten op. 'Door naar de data te kijken, ontdek je nieuwe en bestaande klantbehoeften,' verklaart Plak, die verwacht dat binnen afzienbare tijd het aantal Conversation Designers even groot zal zijn als het aantal UX-Designers

Gespreksstof

In een opleidingstraject dat is afgestemd met Robocopy zullen de medewerkers van Crossphase de komende tijd worden bijgespijkerd. Belangrijk voor het ontwikkelen van gespreksstof, scenario’s en dialogen voor voice assistants en chatbots, is dat medewerkers een zowel het kunstmatige als het menselijke brein goed begrepen worden. Plak: 'We willen organisaties laten zien en ervaren wat bijzondere content kan betekenen voor een organisatie. Dankzij voice assistants en chatbots kunnen ze datagedreven inzichten gebruiken om hun business te versnellen.' 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie