ContentToday van start met influencer platform

Content marketing bureau brengt traditionele contentmakers en nieuwe generatie social influencers samen.

gaat vandaag van start met een netwerk van ruim honderdvijftig content creaters. Het content marketing platform onderscheidt zich naar eigen zeggen door een netwerk met zowel traditionele contentmakers (journalisten, redacteuren en documentairemakers) als de nieuwe generatie social influencers als bloggers, vloggers en Instagrammers.

Voor iedere opdracht zoekt ContentToday de specialisten op het gebied van tekst, beeld, geluid en video. Deze teams creëren strategieën, content en multiplatform formats voor (online) magazines, websites, tv-programma’s, radio, online campagnes en social media.

Martijn Sierhuis, mede-oprichter: &;Wij geloven in de combinatie van jarenlange kennis van ‘oude’ mediamakers met de creativiteit van de nieuwe generatie influencers. Door de diversiteit van ons netwerk, maar ook doordat de productie van alle content in ‘eigen huis’ plaatsvindt, zijn wij in staat om laagdrempelige contentproducties aan te bieden en budgetten efficiënter in te zetten.&;

Influencer management
De influencers in het netwerk van ContentToday, krijgen van het bureau ondersteuning bij hun professionele carrière. Onder meer op het gebied van productie, legal support (in samenwerking met Miss Legal) en PR (in samenwerking met Maarse Management. In een ContentToday Academy wordt onderling kennis uitgewisseld.

Advertentie