Herwin van den Berg helpt Stadium Impact

Herwin van den Berg, voorheen marketing directeur Heineken en tegenwoordig managing partner BST Company, zal een actieve rol spelen bij de commerciële ontwikkeling van Stadium Impact

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De betrokkenheid van Van den Berg hangt samen met het minderheidsbelang dat BST Company en TMG Global hebben genomen in Stadium Impact. Dit bedrijf is exploitant van digitale media in het eredevisie voetbal. Voorbeelden zijn de megavideowalls aan het dak van het stadion (digitale scoreborden), led-boarding rondom het veld, de tv-circuits in de omlopen en de mobiele telefoon van de supporter. Doel is om voor de voetbalclubs een interactief voetbal- en entertainment programma te ontwikkelen. Het eerste stadion was de Euroborg van FC Groningen en dit aantal is inmiddels in het derde voetbalseizoen gegroeid naar negen eredivisieclubs, waaronder AFC Ajax en FC Twente.
BST Company is een ‘next generation’ participatiemaatschappij en een initiatief van Pier Baarsma en Wouter Gort. BST Company participeert in jonge ondernemingen op het gebied van digitale media, met name internet en digital out-of-home. Een andere participatie is Librium TV dat in de zomer van 2009 werd overgenomen van Telegraaf Media Groep.

Enrico Pruis, eigenaar en directeur van Stadium Impact: "We exploiteren steeds meer digitale media in steeds meer stadions. Om onze propositie naar de clubs en onze adverteerders te verbeteren, zochten we een strategische aandeelhouder met een trackrecord op het gebied van merkbeleving, mediasales en fancommunities.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie