Cannes Lions: S&S en Strawberry op shortlist Titanium

Saatchi & Saatchi en StrawberryFrog zijn beiden vertegenwoordigd op de shortlist van Titanium & Integrated die zojuist tijdens het reclamefestival in Cannes bekend is gemaakt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Saatchi & Saatchi staat op de lijst voor ‘Leven Collectie’ voor Cordaid Mensen in Nood. Via de site kunnen mensen lege verpakkingen aanschaffen en op die manier een bijdrage leveren aan slachtoffers van natuurrampen in Peru, Malawi en Sri Lanka. StrawberryFrog Amsterdam, dat gisteren bekendmaakte verder te gaan onder de naam Amsterdam Worldwide, staat op de shortlist voor ‘Electric tiger land’ voor Onitsuka Tiger. Onderaan dit bericht is de ‘Making of’ te zien.

De jury Titanium & Integrated staat onder leiding van Mark Tutssel (Leo Burnett). De jury kent Integrated Lions toe aan de beste campagnes die 3 of meer media gebruiken. Titanium wordt niet altijd toegekend, alleen aan de allerbeste ideeën die de rest overstijgen.

Op de shortlist staan 33 cases, waaronder de HBO Voyeur-case van BBDO New York die al met 2 Grand Prix werd bekroond. Andere grote kanshebbers zijn onder andere ‘Believe’ van McCann Worldgroup voor Halo 3 Game en Burger King’s Whopper Freakout van Crispin Porter + Bogusky. De Titanium & Integrated Lions worden zaterdagavond in het Palais des Festivals uitgereikt, tegelijk met de .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie