CMO Digital voor Beslist.nl gaat behavioural marketing uitbouwen

Ralph Remkes is 1 september aangesteld als Chief Digital Marketing bij online winkelcentrum Beslist.nl. In zijn nieuwe rol bij Beslist.nl is Remkes verantwoordelijk voor de digitale marketing.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Remkes gaat de teams Online Advertising en SEO aansturen. Het afgelopen jaar werkte Remkes als marketingmanager bij neckermann.com. Daarvoor was hij Manager Partner program & Developer Center bij bol.com.

Beslist.nl wordt volgens eigen zeggen dagelijks bezocht door ruim een half miljoen online shoppers. Remkes noemt als zijn belangrijkste doel het verder vergroten van het online winkelgemak voor consumenten. Kees Verpalen, oprichter en CEO van Beslist.nl: ‘We willen verdere stappen zetten in de richting van behavioural marketing. Hierin kan Ralph, met al zijn kennis en ervaring, van grote waarde zijn voor beslist.nl.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie