Coca-Cola Zero in zee met James Bond

Coca-Cola Zero rolt rondom de nieuwe James Bond-film Quantum of Solace een grote marketingcampagne uit. Het idee achter de campagne is dat Coca-Cola Zero wordt omgedoopt in Zero Zero 7.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Wieden+Kennedy Amsterdam heeft het concept voor de campagne, die in 35 landen wordt gelanceerd, bedacht. De promotie rondom de samenwerking met James Bond zal in Nederland fors ondersteund worden door een tv-commercial, een bioscoopcommercial, outdoor- reclame, samplingactiviteiten en promoties op de winkelvloer, en in alle out-of-home kanalen. In totaal 8,8 miljoen verpakkingen zullen verkrijgbaar zijn met codes waarmee consumenten ‘Bond experiences’ en premièrekaarten voor de film kunnen winnen. Dit wordt op de winkelvloer flink ondersteund met POS-materiaal en unieke premium promoties (600.000 stuks). Ook is er een driedimensionale website over Zero Zero 7 en James Bond gelanceerd ().

Net als bij de vorige James Bond verbindt ook Heineken zijn naam weer aan de film.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie