De stem van je merk (deel 1)

Je kunt als A-merk van alles roepen, maar je helpdesk bepaalt vaak de doorvertelfactor van je producten en diensten. Hieronder een waargebeurd gesprekje met T-Mobile over de iPhone, met een bizarre tip om de ontvangst te verbeteren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Klant: "Mijn iPhone heeft nauwelijks dekking. Het was al beroerd, maar nu is het wel heel belabberd geworden!"

T-Mobile: "Reset u de networksettings wel eens?"

Klant: "Sorry... wat bedoelt u? "

T-Mobile: "Eerst Settings drukken. En dan op General. Helemaal naar onder scrollen, daar staat Reset, op drukken, dan krijgt u weer een rij knopjes in een menu, druk op Reset Network Settings. Oppassen hoor, wel de goede knop indrukken. Anders erased u de hele telefoon."

Klant: "En dan heb ik voortaan weer een normale ontvangst?"

T-Mobile "Ja, nou ja, dat moet u wel elke week doen, het is een smartphone, hè."

Klant: "Smart betekent toch slim? Kan-ie dat zelf niet?"

T-Mobile: "Nee, da's eigenlijk wel raar, nu u het zo zegt."

Klant: Nou, uh... bedankt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie