Nespresso lanceert nieuw merkplatform op YouTube

In samenwerking met Google lanceert Nespresso vandaag een nieuw digitaal merkplatform op Youtube.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vanavond wordt voor het eerst in Nederland deel één van de nieuwste Nespresso TV-commercial uitgezonden. Hierin speelt George Clooney weer de hoofdrol. In deel 2 krijgt hij gezelschap van goede vriend en acteur Matt Damon.

De TV-commercial gaat online verder. Bezoekers van het Nespresso YouTube-kanaal kunnen nog nooit eerder vertoonde fragmenten bekijken van onder andere George Clooney in actie als lid van de Nespresso Sustainability Advisory Board.

Eigenaar van Nespresso, Nestle, werkt voor het merkenplatform samen met Google. Matt Britin, VP Google Nothern Europe legt uit: 'Nespresso is pilotpartner van ons Brand Partner Program, waarmee merken content creators worden en op die manier alles uit hun YouTube-kanaal kunnen halen. Nespresso is een wereldwijd geliefd merk en binnen deze samenwerking maken wij de volgende stap in de creatie van next-generation content. De komende tijd staat er dan ook nog het een en ander te gebeuren.”

De nieuwe commercial is geregisseerd door regisseur Grant Heslov. George Clooney loopt ditmaal wederom een blauwtje.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie