Twinkle winnaar LOF-prijs 2013

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Tijdens het LOF Event voor Vakinformatie en de Nieuwjaarsborrel van Media voor Vak en Wetenschap heeft vakblad voor webwinkeliers, Twinkle Magazine, de gewonnen. Aan de prijs is een geldbedrag van 10.000 euro verbonden.

Uit het juryrapport: ‘ is zoals een vakinformatief merk anno 2013 moet zijn: vakkundig, verdiepend met inzet van alle mogelijke mediumvormen, consistent in alle uitingsvormen, een gezonde balans tussen advertentie- en lezersomzet. Een marktleider die dicht op de klant evolueert, die kiest voor beheerste groei en die blijvend in ontwikkeling is. Twinkle verdient de LOF Prijs voor Vakinformatie 2013 omdat het traditioneel en nieuw uitgeven afgewogen met elkaar verbindt. ‘

De andere genomineerden waren: Company.info (FD Mediagroep), TNW Magazine (The Next Web), VIND (Sdu Uitgevers) en Tuinbouw Communicatie Platform (TuinbouwCommunicatie)

De LOF Prijs is een initiatief van de en de Groep Uitgevers voor Vak en Wetenschap van het Nederlands Uitgeversverbond.

Het volledige juryrapport is te vinden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie