Achtkoppig managementteam Ad Alliance

Barry Doodeman weg, Klaartje Kuypers blijft nog halfjaar.

RTL

Ad Alliance, het nieuwe salesbedrijf van RTL, Adfactor, BrandDeli en Triade Media dat eind oktober werd aangekondigd, presenteert een achtkoppig managementteam, onder wie ceo Ton Rozestraten die namens de organisatie plaatsneemt in de board van RTL.

De anderen zijn: 
Anna-Maria Vujinovic, verantwoordelijk voor sales (Ze neemt het strategische relatiebeheer in de breedste zin voor haar rekening).

Marco Gijsen
 leidt het Creative Strategy Label. Dat bedenkt, produceert en adviseert de klant over passende campagnes, commerciële proposities en innovatieve contentstrategieën.

Carla der Kinderen
Marketing, Intelligence & Operationshet kenniscentrum van Ad Alliance.

Gijs van Beek leidt Partnership Management & Innovation. Hij zorgt met zijn team voor de ontwikkeling van huidige en innovatieve producten en processen en beheert de relatie met partners.

Chris van Wijnen 
is verantwoordelijk voor Product. Zijn team focust zich op continu productontwikkeling rondom het salesportfolio en het technische ecosysteem dat onder het salesproces ligt.

Pieter Bos 
(Head of Twitter Client Solutions NL) en Wouter van der Kamp (Managing Director Adfactor/Ad Alliance locatie Den Haag) treden beiden ook toe tot het managementteam.

Doodeman en Kuypers

Rozestraten bevestigt aan Adformatie dat directeur Verkoop Spot & Digital bij RTL Barry Doodeman weg is. Hij had een lange carrière in de sales bij RTL (sinds 1999). Klaartje Kuypers - die COO was van BrandDeli - blijft tot en met halverwege het jaar en 'gaat dan een andere uitdaging aan', zegt Rozestraten. 

Rozestraten gaat verder: 'Met deze benoemingen is Ad Alliance klaar om creativiteit en innovatie optimaal te faciliteren. Deze sterke combinatie van verschillende achtergronden en disciplines levert een scherpe klantfocus en een wendbare organisatie die klanten het grootste bereik van de hoogste kwaliteit biedt.'

De oprichting van Ad Alliance moet het antwoord zijn op de behoefte van klanten om aan de voorkant één contactpersoon te hebben en aan de achterkant toegang te krijgen tot een veelheid aan mogelijkheden op tv, online en social. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie