Australische Burger King-franchise neemt foodhipsters op de hak

Volgens Hungry Jack’s is echt eten niet te vinden bij een of ander hipster-etablissement.

In de campagnevideo is te zien hoe Hungry Jack’s, de Australische franchiseketen van de Burger King, de hipsterachtige cultuur van nu rondom eten in de maling neemt. Volgens deze fastfoodketen is het tijd voor ‘echt’ eten. Zoals burgers van Hungry Jack's. De slogan van deze campagne luidt dan ook ‘Keeping It Real’.

De campagne lijkt eerder op een actiefilm dan op een commercial. Te zien is hoe een man een mysterieus telefoontje krijgt, terwijl hij zich in een hip restaurant bevindt. De man aan de andere kant van de telefoon vertelt de hoofdpersoon dat hij eigenlijk niet past bij plekken als deze.

De hoofdpersoon wordt bang en maakt dat hij wegkomt. Tijdens het vluchten komt hij langs allerlei plekken die onder de hipstercultuur kunnen worden geschaard, zoals de barbier en yogastudio. Uiteindelijk lukt het de hoofdpersoon om een vestiging van Hungry Jack’s te bereiken.

De campagne is onder meer uitgerold via tv, social, digital en out of home.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie