Big Shots sluit aan bij digitaal netwerk MakerStreet

Dankzij deelname breidt MakerStreet haar digitale propositie uit met specialisten op het gebied van video. 

  • Media
  • 20 February 2018
  • Rob Beemster
De producent van virale campagnefilms, videoformats en animaties blijft zelfstandig opereren op het Westergasterrein.
 


Eerder deze maand nam MakerStreet een minderheidsbelang in creatief bureau Kokoro. MakerStreet is het bedrijf dat zeven jaar geleden mede werd opgericht door Joris van Heukelom, de voormalige baas van digital Sanoma. Hij wil de marketingpropositie van MakerStreet de komende tijd flink verbreden.

Dankzij de deelname in Big Shots breidt MakerStreet haar digitale propositie uit met specialisten op het gebied van video. Omgekeerd vindt VoorBig Shot aansluiting bij de digitale expertises uit het MakerStreet netwerk. Big Shots-oprichter Guido Kloek (foto): 'In één klap hebben we deze partnerships én een sterke mede-eigenaar die ons helpt bij het verder uitbouwen van onze videoambitie.'

Joris van Heukelom: 'De distributie en productie van video zal de komende jaren nog sterk veranderen. Daar kunnen we nu samen vorm aan geven.'

MakerStreet biedt onderdak aan diverse specialistische digital bedrijven zoals TechTribe, TouchTribe, WebFlight, Soda, Resoluut, MakerLab, Unplugged, Appetite, Noun, Saxum en  Kokoro. MakerStreet opereert vanaf vier locaties in Amsterdam en telt ruim tweehonderd mensen. 

 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie