Dix wint eerste Folder Challenge Award

Jaimy Dix Reclamebureau is de eerste winnaar van de Folder Challenge Award - een folderontwerpwedstrijd voor jonge creatieven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Folder Challenge was het de uitdaging om een folder te maken voor het merk Blue Band. Uit 160 inzendingen werden de drie meest interessante concepten gekozen. Deze werden vervolgens verspreid en vergeleken op effectiveit. Alle drie concepten scoorden gemiddeld boven de benchmarkt, maar het concept'van Dix - een mailing in de vorm van een boterham - stak hier nog eens ver bovenuit

Joris Broekmans, crm manager Benelux bij Unilever, toonde zich positief verrast met het eindresultaat: “We zijn overweldigd door het grote aantal inzendingen en de creativiteit van de deelnemers. De folders van de drie genomineerden hebben goede kwalitatieve resultaten laten zien. Deze case toont aan wat de kracht en effectiviteit van dit medium kan zijn”.

De jury die de inzendingen beoordeelde bestaat uit: Diana Janssen, directeur DDMA; Peter van Gameren, bestuursvoorzitter DDMA Businessgroep Verspreidingen; Brand Manager Blue Band; Eugene Roorda, creatief deskundige en Jolique Weelink, onderzoeksdeskundige Metrixlab.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie